رسانه خبری تحلیلی و مطالبه گر دانشجویان دانشگاه های کازرون

آقای موسوی خوئینی ها بداند ماجراهای صفین، تکرار ناشدنی است

آقای موسوی خوئینی ها بداند ماجراهای صفین، تکرار ناشدنی است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون به نمایندگی از دانشجویان بسیجی این شهرستان در ابتدای بیانیه خود پیرامون نامه موسوی خوئینی ها چنین نگاشته است: چندصباحی است که فضای رسانه ای کشور و خارج از آن به نامه ای پرداخته می شود که بوی فتنه از آن به مشام می رسد. قلم فرسایی فردی که سابقه فتنه انگیزی اش سالهاست از او فردی پیچیده ، مرموز و سیاست باز ساخته است. موسوی خوئینی ها از رهبران ئفکری جریانی است که باید گفت دو سه دهه است که نبض نظام را در دست داشته اند و با اغواگری و موج سالاری توانسته اند در راس قدرت باشند. جریانی که امروز خود را طلبکار می داند و جریان اصیل انقلاب را بدهکار می کند.
در این بیانبه آمده است: تفکری که از همان ابتدا با امام راحل(ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی زاویه داشت و به شعار نه شرقی و نه غربی پایبند نبود. روزی در دامن شرق غش می کرد و امروز  در دامن غرب. حال چگونه خود را دلسوز این کشور و نظام می دانند.
🔶شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی  شهرستان کازرون با اشاره به تشابه اظهارات برخی از قتنه گران کنونی با خوارج در جنگ صفین بیان کرده است: وصف حال این جریان وصف حال همان گروه معلوم الحالی است که در اوج پیروزی و نتیجه گیری جنگ صفین علی را تحت فشار قرار دادند  که الاوبالله  باید ابوموسی منتخب ما شود برای مذاکره. بعد که شکست خوردند علی را مقصر دانستند و طلبکار او شدند. امروز نیز همان ها فتح الفتوح ها را کتمان کرده و برخی مشکلات موجود را برجسته می کنند درست در زمانی که نظام اسلامی در اوج عزت و جبهه کفر در اوج ذلت است. آیا این نامه نگاریها و اظهارات هدفمند بازی در زمین دشمن نیست. آقای موسوی خوئینی ها بداند ماجراهای صفین، تکرار ناشدنی است
🔶در این بیانیه خطاب به موسوی خوئینی این چنین سوالاتی مطرح شده است: آیا در طول این سالها، به سیاست ها و دستورات و توصیه های رهبری عمل کرده اید که اکنون نوک پیکان را به سمت ایشان نشانه رفته اید؟شما خود شاهدید که هرجا که سیاست های ابلاغی رهبرحکیم  انقلاب  به درستی اجرا شد، شاهد موفقیت و پیشرفت بوده ایم که از جمله آن قدرت دفاعی و صنعت نظامی و هسته ای است . با نگاه منصفانه خواهیم دید که ریشه مشکلات نه در سیاست های کلان نظام، که بعضا در نحوه عملکرد مجالس و دولت هایی است که در اختیار جریان همفکر شما بوده است. فسادها و مفسدانی که امروز بر قشر ضعیف فشار وارد کرده اند بیشتر در کدام جریان قرار دارند؟ آیا وقت آن نرسیده که به جای فرار رو به جلو، عملکردتان را مورد بازنگری قرار دهید؟ای کاش به جای فرافکنی و متهم کردن دیگران، به خود جرئت داده و به خاطر تمام وعده های پوچ انتخاباتی، از مردم عذرخواهی میکردید.
🔶در پایان این بیانیه دانشجویی آمده است:کشوری که در اوج تحریم ها و فتنه ها مرزها دانش را در می نوردد، حتما می تواند مشکلات اقتصادی را نیز از سر راه بردارد اما به شرطی که  امثال شما با انقلاب اسلامی همراه باشید و در زمین دشمنان جمهوری اسلامی بازی نکنید. به شرطی که دولت مردان همسو با شما به جای توکل بر کدخدا به خدا توکل کنند. به شرطی که دولتمردان همفکر شما به جای میدان دادن به انقلابیون خسته و فرتوت به جوانان انقلابی و پرنشاط میدان دهند.