رسانه خبری تحلیلی و مطالبه گر دانشجویان دانشگاه های کازرون

بهروز: امکان برگزاری پیش از موعد آزمون‌های دانشگاه پیام نور با رضایت دانشجویان

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه با توجه به ادامه شرایط ناشی از بیماری کووید ۱۹، لزوم اتخاذ تمهیدات لازم با توجه به برگزاری آمار بالای آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و به منظور ارتقای کیفیت اجرایی برگزاری ارزشیابی دروس نظری در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، امتحانات در ترم جاری، نسبت به تاریخ قبلی در تقویم آموزشی، زودتر برگزار می‌شود؛ گفت: به منظور سهولت در برگزاری آزمون‌ها، استان‌ها مجاز خواهند بود آزمون‌های پایان ترم را در بستر‌های متعدد مورد تأیید با هماهنگی اساتید برگزار کنند.

امکان برگزاری پیش از موعد آزمون‌ها با هماهنگی و رضایت دانشجویان

وی افزود: اساتید می‌توانند جهت کاهش بار ترافیکی در صورت هماهنگی و اطلاع رسانی کامل با دانشجویان، آزمون‌ها را در نوبت‌ها و زمان‌های هماهنگ شده دیگر، پیش از تاریخ آزمون برگزار کنند.

سایر شیوه‌های ارزشیابی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه آزمون‌ها صرفاً باید از منابع درسی مصوب اعلام شده دانشگاه باشد، اظهار داشت: استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی برای دروس (گروه درسی) با تعداد دانشجوی کمتر از پنج نفر با تشخیص مدرس ذیربط و تأیید رئیس استان مجاز است.

وی یادآور شد: شرایط آزمون دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیمسال جاری نیز مانند ترم‌های گذشته در نهایت دقت، سلامت، نظم و آرامش برگزار خواهد شد و در این خصوص تمهیداتی در قالب دستورالعمل به استان‌ها در حال ارسال است.