رسانه خبری تحلیلی و مطالبه گر دانشجویان دانشگاه های کازرون

لغو افزایش شهریه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

لغو افزایش شهریه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

📍 زندگی خوابگاهی" و "خوابگاه" دو واژه آشنا در زیست دانشجویی هستند. به طور قطع، هرکسی که دوران تحصیل در دانشگاه‌ را تجربه کرده باشد، با کلمه "خوابگاه" بیگانه نیست، برای دانشجویی که به دلیل پذیرفته شدن در دانشگاه شهری دیگر ناگزیر به مهاجرت تحصیلی و اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی شده، مسائل مالی و هزینه اقامت در خوابگاه‌ نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

📍همچنین ماهیت اصلی و فلسفه وجودی خوابگاه‌های دانشجویی، کمک به کاهش هزینه‌های دانشجویان در دوران تحصیل است تا دانشجو بدون دغدغه هزینه‌های اسکان بتواند به تحصیل خود ادامه دهد. از سوی دیگر دانشگاه‌ همواره به هزینه‌های هنگفت خوابگاه‌ داری اشاره می‌کنند و بر این باور هستند، مبلغی که از سوی دانشجویان پرداخت می‌شود، بسیار ناچیز است. با تمام این تفاسیر، با توجه به پیگیری هسته مطالبه گری بسیج دانشجویی، افزایش شهریه ترم قبل که به صورت ناگهانی اعلام شد، به دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون لغو گردید

 

☑️به گزارش خبرنگار ندای دانشجو، اگرچه زندگی در خوابگاه شیرین است اما با این وجود دانشجویان خوابگاهی واحد کازرون با چالش‌ها و مشکلات فراوانی همراه هستند. تصور یک زندگی خوابگاهی بیشتر شبیه جمع‌های دوستانه و خوش و بش‌های شبانه‌ای است که مدام تکرار می‌شود؛ اگرچه این تصور می‌تواند واقعی باشد اما یک زندگی خوابگاهی قسمت‌های دیگری هم دارد که برای دانستن آن فقط کافیه با دانشجویان ساکن خوابگاه همراه شد و صحبت هاشون شنید.


 این انتظار وجود دارد که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و دانشجویان خوابگاهی و همچنین با لحاظ کردن شرایط دانشگاه از طریق جذب منابع مالی یا کمک خیرین آموزش عالی با دانشجویان همراهی بیشتری صورت بپذیرد. 

 

«هسته مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون»

 

  • افزایش هزینه بابت چی دقیقا ؟همینم که میگرن زیاده ،اب شرب خوابگاه که جلبک زده لباسامونو باهاش میشوریم صب پا میشیم میبینیم لباسامون کپک زده .آشپزخونه نشتی گاز داره .تمام تختا فرسوده و خرابه شب تکون بخوری جیر جیر می‌کنه همه بیدار میشن ،آب گرم هم که شاید هفته ای دو روز برامون باز کنن ما بقیه روزها باید با آب سرد دوش بگیریم . ساعت ورود و خورموجم که با پادگان برابری می‌کنه ازتراکم جمعیت اتاقا هم که نگم هر اتاق ۶ تا ۷ نفرو چپوندن داخل با کمترین امکانات مثلا در یخچالو باز کنی سیل مواد غذایی می‌ریزه رو سرت موقع بستن در یخچال دو نفری درو میبندیم و هزاران مشکل دیگه دقیقا توضیح بدین به خاطر چی قرارع افزایش شهریه داشته باشین؟

  • امیدوارم که حقیقت داشته باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی