رسانه خبری تحلیلی و مطالبه گر دانشجویان دانشگاه های کازرون

بسیج دانشجویی ، مطالبه گری را با قوت و دقت دنبال کند

بسیج دانشجویی ، مطالبه گری را با قوت و دقت دنبال کند

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی کازرون، نشستی با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون و تعدادی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون برگزار شد.
در این نشست غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون با اشاره به نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در دانشگاه ها گفت: باتفکر و تدبیر و خرد جمعی و برنامه ریزی هدفمند و موثر، بسیج دانشجویی می تواند نقش آفرینی تاثیر گذاری در دانشگاه ها داشته باشد.
وی افزود:دانشجوی بسیجی باید سرآمد دیگر دانشجویان باشد و حرف اول در همه زمینه ها داشته باشد.
توکل با اشاره به نقش مطالبه گری بسیج دانشجویی گفت: مطالبه گری را در قالب هسته های مسئله محور و پاتوق های مطالبه گری و دیگر تریبونها و رسانه هایی که می توانید استفاد ه کنید با قوت و دقت دنبال کنید و در این راه مواظب باشید از چهارچوب های قانونی و دایره اخلاق فراتر نروید.از طرفی مسئولان نیز موظف به پاسخگویی و استفاده از ظرفیت فکری شما هستند.
فرمانده ناحیه بسیج کازرون با اشاره به وضعیت فرهنگی دانشگاه های کازرون اظهار داشت: با توجه به جمعیت دانشجویی کازرون که در سطح استان از جمله شهرهای برجسته دانشگاهی است باید با توجه به تنوع فرهنگ های دانشجویان غیر بومی به گونه ای برنامه ریزی شود که هم نیاز مخاطب و هم شأن و منزلت کازرون مومن و انقلابی در آن فعالیت ها لحاظ گردد.
وی افزود: بسیج دانشجویی وظیفه دارد با هر تفکر و جریان منحرف و غرب زده در دانشگاه ها مقابله کند و نگذارد دانشگاه جولانگاه اندیشه های غلط و انحرافی گردد.
توکل در پایان سخنان خود گفت: بسیج دانشجویی باید به دنبال بسیج گری و توانمندسازی و کادر پروری و نقش آفرینی دانشجویان باشد و در این زمینه از هر نوع حمایتی نسبت به شما دریغ نخواهم کرد