رسانه خبری تحلیلی و مطالبه گر دانشجویان دانشگاه های کازرون

وضعیت کنونی پوشش حاصل بی کفایتی،کم کاری و ترک فعل مسئولان سه دهه گذشته است

وضعیت کنونی پوشش حاصل  بی کفایتی،کم کاری و ترک فعل مسئولان سه دهه گذشته است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کازرون  با اشاره به وضعیت  هنجارشکنی عده ای از بانوان گفت: در این شرایطِ بغرنجِ اقتصادی، که معیشتِ مردم دست‌خوش مشکلات عدیده شده است، نباید به امرِ فرهنگ بی اعتنا بود. همچنانکه مشکلات اقتصادی، راه حلِ داخلی دارند، و باید ساختارهای معیوب اقتصادی را، اصلاح کرد و به سوء‌ مدیریت ها پایان داد، می توان و باید به مسائل فرهنگی اهتمام ویژه ورزید.
وی افزود: وضعیت کنونی بدپوششی عده ای که جاهلانه یا عامدانه در جامعه جلوه گری می کنند از بی کفایتی و ترک فعل و کم کاری برخی از مسئولین در سه دهه گذشته است و اگر امروز دست روی دست بگذاریم چندصباحی نخواهد گذشت که تاثیراتش را بر روی بنیان خانواده ها خواهد گذاشت و آمار خیانت ها و جنایت ها و طلاق های عاطفی و غیر عاطفی بالا خواهد رفت و فردا دیر است.
رضا اردشیری در ادامه اظهار داشت: ولنگاری در فضای عمومی شهرستان هر چند اندک ، مردم شهید پرور شهر مومن و انقلابی کازرون را آزرده خاطر ساخته است. آیا وقت آن نرسیده که شما و دیگر مسولین تسامح و تساهل را در این زمینه کنار بگذارید و اقدام اساسی انجام دهید؟


این فعال دانشجویی با اشاره به نسخه های سلبی و ایجابی در مقابله با بحث پوشش بیان داشت: هیچکس مدعی نیست که با برخورد سلبی  نیروی انتظامی مسئله حجاب حل خواهد شد، چرا که معتقدیم بایستی با جهل و ناآگاهی و گناه مقابله کرد و نه با جاهل و نادان و گنهکار. البته با افرادی که عامدانه دست به هنجارشکنی و قانون شکنی می زنند باید برخورد سلبی کرد.
وی خطاب به امام جمعه کازرون افزود: از امام جمعه محترم بعنوان ریاست شورای فرهنگی عمومی  و فرمانده قرارگاه فرهنگی و همچنین ریاست ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ، خواستاریم گزارشی از اقدامات موثر و تاثیر گذار که نتیجه بخش بوده است را به شهروندان ارائه دهند.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در پایان خطاب به فرماندار کازرون گفت:  فرماندار محترم به عنوان عالی ترین مسئول اجرایی شهرستان ، در این چند ماه چه اقداماتی برای مهمترین موضوع فرهنگی،  یعنی پوشش انجام داده اند؟